Midsommarkväll..

Hoppas ni har haft en bra dag, det har iaf vi =)
Vi har varit hos mamma. Vi gick upp en sväng till Åsen och kollade på stånden och alla barnen som dansade runt midsommarstången. Och vädret va ju med oss hela tiden. Köpte lite rostade mandlar MUMMS, och kollade på dom små söta grisarna :) De va ett tag sen jag verkligen kände midsommar-kännslan som jag gjorde idag, kommer ihåg hur vi gjorde när jag va liten. Va på mormors landställe, plockade blommor dagen innan och la dom under kudden, vi dansade runt stången med alla andra där, hoppade säck osv. Önskar man kan göra en liknade tradition för Nellie.
Efteråt så gick vi hem till mamma igen och åt MASSA gott. Önskade vid det tillfälle att min mage skulle orka mer mat.

Grisarna och den GODA maten

Det är inte långt tills jag kan börja att  flytta mina möbler till den nya lägenheten.=) Längtar SÅ otroligt mycket. Att köpa allt, inreda som man vill. De kan verkligen inte bli bättre.

Jag har börjat att träna på att Nellie ska sitta :) Hon kan sitta hur många minuter som helst men hon sitter som en apa då :) Så nu håller jag på att träna att hon ska sitta med rak rygg. Och hon va hur duktig som helst på det. Min stora tjej. Kan inte förstå att hon har blivit så stor redan.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

ser smarrigt ut på bilderna!

2008-06-20 @ 23:03:50
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback