Stress Stress och Stress

Jag känner mig ritkigt stressad. Så mycket som ska göras nu. Förmodligen så flyttar jag ju i helgen och måste vara klar med ALL packning. Hallen, garderoberna, förådet, sovrummet och badrummet är HELT klar. Vardagsrummet typ också. Men Nellies leksaker, tv och datan är ju kvar fortfarande. Men nu är det köket jag måste ta igen. Tänkte passa på idag faktiskt.

Kl 5 idag så kommer Nellie pappa, vi ska åka och beställa mitt matbord + stolar. Sen ska jag hem till Jenny och sova där. Blir lättast så.
För imorgon ska Jag, Nellie, Neo, Elin och Jimmy (?) åka till Parken Zoo i Eskilstuna. Jenny åker ju till jobbet runt 7 så det känndes lättare att sova där och låte henne gå till jobbet medans vi andra väntar på Elin.
På fredag ska jag sitta barnvakt åt Neo tills Lördagen..

Snacka om stressat. Hur kan jag hinna med det när jag måste packa, packa och packa? blää!
Men men, allt kommer att fixa sig. Har ju även på tisdag på mig att flytta (fast jag tar allt på en och samma gång, men ändå).
Tack och LOV att jag får hjälpt med att städa lägenheten, de kan verkligen inte bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

hade hjälpt di om jag bott i närheten.. känner med stressen.., william håller dop på söndag :/ laga mat till 50 pers baaah

2008-06-26 @ 09:31:13
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback