Går så fort..

Gud vad tiden går fort... hinner knapt inte med.
Håller på med inbjudningskorten så jag får skriva mer sen..

"C" - Varför inte skriva ditt namn? Varför inte våga stå för vem du är?
Nu är det andra gången du kommenterar min blogg. Om du nu så bara skriver negativa saker, varför kolla in min blogg?!
"kankse hon har kolik ...sluta rök medans du ammar ska du se d kankse går över"
1a, om man har rökt under grav-tiden så brukar ungen få kolik inom 3 veckor.
2a, bebisar har VÄXPERIODER. De va det lillen hade. För 3-4 dagar sen så va denna väx-period över. Nu somnar hon mellan 8-10 på kvällarna och vaknar runt 9 på morgonen.

Du och ditt tjöt om cigg. Tror du inte jag vet hur dumt det är? Men MITT liv, MINA val...
Bästa mottot - "Lev ditt eget liv, du ska dö din egen död"

Kommentarer
Postat av: sanna f

vad kul hoppas kortet blir fina!
dom har inget eget liv dom måste lägga sig i andras vettu.
du e en bra mamma hon nellie e så söt.

2008-03-04 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback