Godmorgon... typ!

Gud så trött jag är, men ändå så är klockan för mycket för att sova ett tag. =/ Fick ju gå upp tidigt idag för jag hade tid med bvc-läkaren. Jag vet inte riktigt vad han gjorde, för sammtidigt han skulle kolla på Nellie så tog jag fram hälsokortet. Men förmodligen så drar han upp henne i armarna, lägger en hand en bit under henne och sen släpper henne. För att kolla om hon har "skräm-reflexen". Och de vet jag redan sen hon föddes att hon hade :)

För 3 veckor sen vägde hon 4860g och va 55cm och idag vägde hon 5675g o ch är 57cm. Så min lilla tös är kort och knubbig, De är så bebisar ska vara!! Så mat till henne har jag tydligen tillräkligt :) hahah!


Nellie har blivit såå stor, och sååå medveten om saker! De är redan svårt att komma ihåg när hon bara va nyfödd och inte ens LOG!! Hon blir jätte sur om hon får ligga ner när hon är vaken, sitta och se allt är det bästa :D
Hon har redan rullat från mage till rygg typ 3ggr. Men hon gör de liksom inte "nu vill jag ligga på rygg", utan hon rullar när hon försöker titta efter saker som är ovanför henne. Snart så, så vet hon att hon kan rulla. Då kommer hon aldrig ligga på mage :D haha..
Aww min hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback