Hur kan man hata någon som Måste vara med ens liv?!

Jag vill bara skrika ut. Jag orkar verkligen inte!!!! Jag förstår inte vad hans problem är, helt ärligt.

Jag har sett/hört liknade historier. Det verkar vara en "pappa" sak. Att de struntar i barnet/barnen och det är alltid mammans fel, vad mamman gör osv..


Vi backar lite, sen 2 månader tillbaka så träffade Nellie hennes pappa då hennes pappa kom BARA för att träffa henne. När 1 månad hade gått så skällde jag ut han, hur han kan strunta i henne osv. Då kom han och träffade henne typ 3ggr sen dess tills nu så har han inte träffat henne.
Han själv säger att han inte träffar henne för att jag är alltid är så sur osv osv. Om jag nu är det, vad har NELLIE med det att göra? Vad gör jag som inte han kan göra med henne? -Jo att amma, det ÄNDA!!!!! Så... hur kan då helt plötsligt bli mitt fel att han inte kommer att träffa henne?! Ska jag komma till HAN och slicka hans röv för att han ska träffa sin egna dotter? De kommer jag inte göra! Vi kan hata varandra hur mycket som helst, men det är Nellie som ska tas i första hand. Jag har inte bett han att umgås med mig utan med NELLIE. Jag klarar mig utan han, det är INGA problem alls! Men nu är det Nellie, hans DOTTER det handlar om!!

Och för den delen, är det jävla konstigt att jag är sur? När det va 1 månad sen sist han träffade henne. Ska jag då gå om dagarna och låtsats som om ingenting har hänt? Ska jag vara här och vara jätte glad att hennes pappa som bor 10min (gångväg.. och han har även bil) ifrån oss, inte träffar henne?!


Han sa till mig idag att han visst kände Nellie.. ?????.. Sen efter de så frågade jag "Jaha, när går Nellie och lägger sig"... -"inte vet jag" fick jag som svar. Är det inte typ LITE dubbelmoral? Hur kan han ens säga att han känner henne? När han har träffat henne 3ggr under 2 månader och hon själv är 2½ månad. Om de va planerat att han skulle ha henne över en natt så skulle han lämna tillbaka henne efter någon timma pga. att han inte vet vad han ska göra = för att han INTE känner henne.

Tyvärr man lär inte känna Nellie bara för att man läser min blogg.


Jag sa till han -"Säg helt ärligt". Kan du ens säga att du älskar henne?".. -"Ja, jag älskar henne".. När han sa det, det kockade inom mig. Jag skulle inte bli lika sur om han sa "Ne det kan jag inte".. Samma sak här som där uppe = Hur kan han älska någon han inte känner? Som han bara har träffat någon gång?.. Tror rent ut sagt att han säger att han älskar henne bara för att man "måste" älska sitt barn.


Om jag fick ändra 1 sak i hela mitt liv så skulle jag önska att jag hade Nellie, precis som hon är nu. Men att hon hade en annan pappa.
Jag känner ilskan i kroppen när jag ens tänker på han. Att just HAN är hennes pappa, och han beter sig som jag vette fan.


Undra hur han kommer vara på dopet?! Typ ta henne och bära runt på henne?! Och låtsas vara den "pappan" han inte är, framför sin familj och vänner?
För man hör ju från vänner som även umgås med han, att det som kommer från hans mun så är han tydligen världens bästa pappa och han gör allt för henne osv osv.. SÅÅÅ patetiskt.


Detta har nu pågått sen dag 1, så detta är inget nytt. Men faan man tycker ju att människan ska ändra på sig nongång.


"Det är så synd om dig, ensamstående mamma..." Japp, jag är ensamstående och ung mamma och är STOLT över det. Vad är det för fel med det??? Så synd om mig? Är du helt dum i huvudet eller? Varför ska det vara synd om mig? Det är väl tragiskt att du tycker att det är synd om mig när jag själv inte ens gör det. =)


Jag vet att du läser, but i dont care!


Jag önskar att jag kunde säga till han att han ska dra åt helvete och aldrig behöver jag prata eller träffa han. Men jag kan inte, för Nellies skull. Det är HON som far illa. Tycker såååå synd om mitt lilla hjärta. 2½ månad gammal och hennes pappa skiter redan i henne.


Vad som än händer osv så kommer jag ALDRIG svika henne. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara utan henne, inte ens över 1 dag. Vad som än händer så vet jag att jag ALLTID kommer ha henne vid min sida, att jag alltid kommer att finnas där för henne. Och att min kärlek för henne kommer alltid att vara störst.

Vad som än händer så har hon alltid mig och jag har alltid henne.


HJÄRTAT,DU BETYDER ALLT FÖR MAMMA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge va du ihop med pappan innan ni gjorde slut?

2008-03-16 @ 12:14:53
Postat av: sanna f

du e bra mamma! nellie har tur som har dig!

2008-03-16 @ 15:57:26
Postat av: Soya

Man får olika svar/åsikter från olika personer, men min BM sa att det var ok, så då går jag på det :)

2008-03-16 @ 18:23:33
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Elin

Gumman .. var stark. Du är i en jobbig sits absolut, för du vill att fanskapet skall träffa sin dotter. Varför inte söka om "ensamvårdnad" Och låt Nellie bestäma när hon vill träffa honom, då hon blir äldre. Det är det jag kan rekomendera! Sedan om du vill följa det eller inte är är en annan sak. Men låt idioten styra dig, han vill att du skall vara arg .. det är så "han mår bra" // Massa kramar!

2008-03-17 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback