Inbjudningskorten

Inatt kl 2 så blev ja klar med inbjudningskorten, nu ska jag bara slicka på kuveren och skicka dom :) haha jag ska ALDRIG göra egna kort igen, visst man blir ju glad efteråt för det är sitt eget verk men GUD sååå långt tid det har tagit.
klippt ut texten, klippt de lila pappret, limmat fast texten, vikt lila pappret, klipt foton, sätta fast fotona med hörn klistemärken och sen skriva på kuveren...
Så tid har jag iaf lagt ner på dom :)

(1a, nästan klara.. 2a, alla färdiga)

(1a, Framsidan 2a, insidan)
Dax att tvätta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är jättefina, vad hurtig du är!

2008-03-04 @ 13:12:36
Postat av: maskan

du är så duktig du pullan =)

nej du ska inte slicka på dom.
för det gick en serige förut och så blev hon förgiftad av klistret och du ska inte slicka du ska ta en blöt svamp:P

2008-03-04 @ 14:08:20
Postat av: E

as snygga ju.. jag ska nog tatuera alice i underlandet tema på överarmen:P

2008-03-04 @ 18:39:56
URL: http://tryckbolaget.blogg.se
Postat av: Victoria

Vad fina! jag önskar jag kunde gratulera er
också, men ja, jag kanske får skicka en grej till er :)
Även om
jag inte känner er så väl, så har jag tänkt på det nu sen Nellie föddes, men ja, pengarna har inte räckt, men jag kanske kan få din adress längre fram så kan jag skicka en present till er :)

2008-03-05 @ 19:13:00
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback