Irreterad..

Typ den senaste veckan har jag typ hela tiden haft något "hat" inom mig. Blir JÄTTE lätt irreterad, och bara vill skrika ut. Hmm jag har ingen aning om varför?! (Och NEJ det är ingeting med Nellie och göra).. Det känns typ att jag bara vill åka iväg, jag och Nellie och ta nya andetag..
Eller, de kanske har något med att jag inte har fått sovit ut riktigt dom senaste dagarna. I månadags vaknade jag utav väckarklockan för att jag skulle tvätta kl 11, tisdags så va det Blomstra kl 9 men vaknade kl 7 och kunde inte somna om för jag va så spänd hur det gick med Syrran på förlossningen. Igår?! Jag har ingen aning vad jag gjorde igår, men igår va även Nellie jätte gnällig. Hon hade sovit i 1 timma på hela dagen och typ resten bara skrikit så man blir såå trött utav det. Sen idag så halv 8 för att jag skulle till öppna förskolan....
Och sen är det saker som har hänt där imellen som bara fått mig att koka.. Som tex nyss... GAAAAAH!


Sen 2 bilder på Tyra. Hon är ju bara FÖR söt! =)

Stolt Moster<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har all rätt i världen att vara irriterad, men efter regn kommer solsken.=) Tyra är ur gullig. Jag tycker hon påminner lite om Nellie. Kraam=)

2008-03-28 @ 00:38:22
URL: http://suusannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback