Segis + tvätt dag.

Idag har jag och Nellie segat en massa. Vi vaknade runt 9-10 sen runt 12 så somnade både hon och jag i soffan och vaknade sen runt 2-3 :) Skönt att bara sega.
Nellie va även Jätte glad idag, WOOHOO!

Jag vill att Akelius snart ska ringa och säga "Vi har en ledig 2:a här åt dig". Vill flytta, nu!! Vill få upp tavlor och allt..

Imorgon ska jag och Nellie upp till Jenny då även mamma och halvfarsan kommer upp och vi ska fika. Mysigt!
Sen på måndag så åker vi ner till Norrköping :D LÄNGTAR!! Att få träffa Tyra men även min syrra och Liam. Det va såå länge sen man träffade dom (Okej, inte Tyra då det är första gången). Få se hur länge jag stannar. Blir inte allt för länge iaf, för jag är så "hemma kär" :D
Sen på söndagen (6 april) så börjar babysim, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT!! Undra dock bara hur Nellie kommer vara, för när hon och jag badar här hemma så har vi så varmt som jag har när jag badar själv.

När jag åt idag så satt Nellie brevid mig. Och tänka sig, hon fick smaka lite utav min pasta sås. hehehe såååå söt :) Men första barn-mats-burken får hon på dopet.=) Så fort tiden går alltså. Känns som att hon kom igår, men ändå så känns det som att de va 10000år sen jag låg på BB, helt sjukt.

Ne nu blir det sängen för min del.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, så fin bloggdesign :D

2008-04-02 @ 23:04:30
Postat av: sanna

SAKNAR DIG, nu vill jag at du kommer hem=)

2008-04-04 @ 10:45:48
URL: http://suusannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback