Trötter

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Maskan och Linda på morgonen och sen med Jenny och sen bara varit hemma.
Idag har de även varit bättre men ändå "jobbigt" angående Nellie. Hon har inte skrikit lika mycket. Jag undrar va det är för något? Magknip? Växperiod? Ingen aning...

Idag va vi på BVC för att Nellie skulle vaccinera sig, stackarn! Lilla hjärtat skrek till men blev lugn lika fort. Jag som inte Alls är rädd för nålar överhuvudtaget och brukar tycka det är "roligt" att se tex. när de tar blod från mig osv. Men jag kunde verkligen inte kolla när det skulle vaccinera Nellie.


080305 -> 2 1/4m -> 57cm -> 5675g (förra gången hos BVC)
080328 -> 3m -> 59,7cm -> 6135g (Denna gång)
Mammas lilla tjockis <3 :D
Fast IGENTLIGEN så väger hon LITE för mkt för sin längd :D hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback