Dagen

Imorse har Nellie skrikit som bara den (hon gjorde faktist det) och jag pratade med mamma och hon frågade om jag ville komma över, det gjorde vi. Tror ni inte att Nellie va världens gladaste då eller ?! :D Hon fick ligga på balkongs bordet när vi satt där och pratade och myste med henne. Sen åt vi och lite så. Trevligt!!
Det är roligt och vara hos mamma, då hon eller någon annan håller i Nellie eller försöker få hennes uppmärksamhet så är det ALLTID mig hon kollar på. MORSGRIS nr 1 =) haha (Vill ni veta en hemlis? Jag är nog mer Nellie-gris än va hon är mamma-gris) :D

Vilken lättnad!! ÄNTLIGEN skrev Maria det inlägget man hade väntat på, lilla William har gjort framsteg och mår redan bättre. Han har t.om. visat sin egen vilja på att äta. 3 veckors gammla William är en riktigt kämpe!!! =)


Kommentarer
Postat av: maria malmgren

ja det är såå skönt att han är på bättringsvägen..;)

massa kramar Maria med william

2008-05-02 @ 02:44:52
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: nadja - leijas mamma

svar; tack för det :) det ska jag försöka göra!

2008-05-02 @ 11:02:41
URL: http://ungmor92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback