Dålig

Usch va jag är dålig på att skriva. Det går liksom i perioder har jag märkt =) hehe men jag har ine haft tid och har inget roligt att skriva om, precis som denna gång. Inge roligt inlägg..

Denna veckan har varit RIKTIGT tråkigt då de inte va någon blomstra eller familjegrupp denna vecla =( Och på söndag är det ingen babysim heller, dumma pingst.

Så, vad är det som har hänt? Typ ingenting. Har mest varit med Syrran i veckan. I helgen har jag även målat men är inte klar, snart så! haha är så seg. Men efter det så ska jag plocka lite sen ringa om besiktningen. Så det är klart. Sen lägga ut lite annonser om lite saker jag inte behöver längre, hade jag tänkt.
Vagn
Babysittern
Skötbord
Måste även höra av mig till comhem, Elon och försäkringskassa sen är allt? klart inför flytten.

Kommentarer
Postat av: fia

du får gå in o kika på min blogg...
www.liambus.blogg.se

2008-05-11 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback