Lite blandat...

Idag har jag och Nellie varit på stan nästan hela dagen. Vi följde med Jenny ner på arbetsförmedligen för att hon skulle ha möte, men sen blev Nellie uttråkad så jag va på G att gå och träffa Maskan på stan men då va de klara. Så vi väntade på Jenny och sen gick alla till Torino och träffade Maskan och Hanna. Vi satt där ett bra tag sen satt vi på Papilon ett bra tag =) MYSIGT!!!! Efter det så gick Maskan hem =( Så jag, Nellie och Jenny gick runt i affärer. Kollade på lite barnkläder och testade sol-brillor på Nellie (HAHAHHAHAHAHHA), önskar att man hade pengar så man kunde köpa ALLT! :D hehe Nästan iaf, vissa kläder kan man ju undra hur den personen ens tyckte dom kläderna va snygga:P

Maskan och Nellie <3

HAHAHAHAHAHAHAHA

Bild... 1a: Rosa shorts. 2a: grön keps. 3a: Grön body. 4a: Vit och rosa bodys


Efter det så mötte vi Mija. Jag, Nellie, Jenny, Neo, Elin och Mija åkte ner till klosterparken och satt där och hade picknick, det va perfekt väder för det. Kom hem runt halv 7 så det va perfekt tid för att pussa och leka lite med Nellie och sen få henne i sängs.




För ÖVER 7år sen så hörde jag denna låt för första gången. Jag såg den på ZTV och såg den efteråt typ 4ggr. Varje gång HÖJDE jag på som bara den på tv. ÄLSKADE den låten. Längtade sen varje dag på att den skulle komma igen (tyvärr gjorde den inte det). Har letat och letat i en MP3 format, SÅÅÅ svårt att hitta =(.. Men.. Lyssna och njut. FAAAN VA JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN!! DÅ, NU och ALLTID!!!

Jag måste även att rekomendera en tjejs blogg. Aurosias. Jag hade läst hennes blogg lite till och från innan. Förra veckan när jag såg på Outsiders på Kanal5 så såg jag henne, hur hon pratade om sin sjukdom (BDD). Man fick mer "blick" in på hennes liv.
Hur hon skriver i sin blogg, man kan inte sluta läsa. Fastnar DIREKT! Jag beundrar henne hur mycket som helst. Och en sak till. Hon är SÅ fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback