Utmanad av Maria

Man har sätt denna utmaningen lite här och där på olika bloggar, trodde jag skulle få slippa den;)
Utmanad av Maria

För 5 år sedan
... Va jag 14år, skulle fylla 15. Ny inflyttad hit till Enköping från Sthlm (8mil), börja i en ny skola mitt "skal" för nya skolan gjorde så att jag blev punkare, och levde helt jävlig :D.

För 3 år sedan... Flyttade jag till Kristinehamn till min dåvarande pojkvän. Va lyckligt kär men höll dock inte pga jag saknade Enköping och mina vänner =(
För 1 år sedan...Var jag gravid och sökte efter en lägenhet.

För 3 månader sedan... Blev jag moster igen, då till underbara Tyra.
Igår... Va det en städar och packa dag =)
Imorgon...BABYSIM!!!!!
Om ett år... Förhoppningsvis jobbar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Babysim är så jäkla gullig. ^^ Söt Nellie är också. :)

2008-05-18 @ 21:39:37
URL: http://www.lilio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback