Dumma hjärna

Jag är en tjej med starka åsikter om saker. Ibland kan även jag låta nerklankande mot folk. Men de är inte så jag vill att de ska fattas. De är bara att jag inte är Sån, jag tänker inte Så och då blir det ju automatiskt att jag inte kan förstå mig på den personen. Som i sig kan låta nerklankande...

Vissa gånger kan jag verka starkast i världen och vissa gånger kan jag känna mig svagast i världen.
När jag känner mig som svagast så är det oftast på kvällarna. Då jag känner mig ensam och att ingen förstår mig. Och alla tankar även vad de än gäller så är blir det automatiskt negativt. Tyvärr =/
Men man är väl människa?
När jag sen känner mig som starkast är direkt när Tösen vaknar. Att se henne le får mig att känna en sån styrka inombords. Jag som inte ens kunde se mig med barn för några år sen. Så står jag här, helt själv med världens underbaraste Tös. Som har lagt hela sitt liv i mina händer.
Ego? Japp! För jag är stolt över mig själv.

Jag hatar kvällarna! Jag vill inte känna mig nere för ingeting?!


Förlåt Sanna att du får höra allt, gladhet/ledsenhet och allt(?) bara handlar om mig.
Men du är den ända jag kan prata ALLT med. Det finns verkligen inget du inte vet om mig.
Tack att du står kvar! Du betyder en JÄVLA massa för mig!! <3
Hoppas verkligen att vi ses snart!! över 2år sen sist=(


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va söt du är =) Jag kommer alltid finnas för dig, vad som än händer.

Och när vi pratar om saker varesig det är jobbiga/roliga saker så tkr jag aldrig att det är jobbigt.

Jag tkr bara det är roligt att hjälpa till.=)



Jag hoppas också att vi ses snart..:D Det finns ju en chans i decmeber som du vet.. synd bara att det skall vara så svårt=(



Hörs sen Vännen=)

2008-10-31 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback