:) + :(

:) = Jag hade sökt dagis plats åt Tösen för ett bra tag sen och fick för ett tag sen ett papper där de stod att hon hade kommit in på ett dagis som heter Galaxen, fick värdens ångest och verkligen inte VILLE! Men visste även att jag inte kunde söka om på nytt pga att är SÅ många barn och så fullt nu. Men jag valde att acceptera men att jag fortfarande ville vänta på första hands valet. Och idag ringde en person och sa att Tösen har en plats på mitt första hands val. WOOOOOOHOOOO!

:( = Gud va man mår dåligt pga den lilla killen. Den lilla killen som man idag lekte med en massa, som verkligen hade glimten i ögat när han såg att man gav posetiv respons på de han gjorde.
Önskar man kunde göra något.... Dom ögonen sitter klistrade på ens näthinna. Iaf när man sa hejdå till han då han kröp och klättrade på mig och tog upp sina händer och "ööh" som han ville att jag skulle ta upp han, som jag även gjorde.

Kommentarer
Postat av: frida

åå vad skoj att hon kom in där du ville. väntar själv på svar vart Leon hamnar. har 2 st dagis här och jag vill verkligen inte att han hamnar på ett utav dem. Bara hålla tummarna. Jobbigt att mår dåligt. fasiken vad tankar tär på en. har hänt massa skit hos oss oxå och jag kan bara inte sluta tänka och fundera. usch. det gnager verkligen

2008-10-15 @ 19:58:45
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback