Fullt upp!

Helgen blir det fullt upp.
Idag:
Om ca 30 min så ska jag tvätta, fan va de behövs!!!
Sen när tvätt-tiden är  klar så åker jag till Ikea, köpa en massa saker =) FINT FINT! Sen blir de att fixa iordning möblerna, knacka på hos grannen fråga efter Nyckeln sen tror jag inte de händer så mkt mer idag.
Imorgon:
De är planerat att jag ska åka med Sara & Carro ut till Diana. Vi alla ska fira Anton som fyllr 1år! :D
Söndag:
Då ska jag vara hos min mamma hela dagen ;)

Självklart är Nellie med mig vad jag än gör :D


Kommentarer
Postat av: Melinda ♥

Låter som en bra dag :D

Har lagt in din blogg på min bloggkoll nu ^^, har du bloggkoll ? :) om inte, kan jag hjälpa dig att skaffa :)

2008-10-31 @ 12:12:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback