Het

JAG ÄR SÅÅÅ HEET SÅÅ HET!... Njea inte så mkt längre, fryser nu.
Men snart så ;) Då tar jag ett stort röjj i vardagsrummet och då blir jag varm igen :D

Idag har jag varit på Blomstra sen så gick jag och Diana + barnen ner till stan för att möta Sara och Anton. Så vi va nere på stan, åt och kollade i affärer. Sen så åkte jag hemmåt och stannade ett tag hos Jenny. Åt revbenspjäll idag igen ;)

De känns inte som jag har fått sovit ut något sen i fredags. Av olika orsaker. Även fast kl nu är mycket så bryr jag mig inte. För imorgon ska jag bara vara hemma, hur många som än hör av sig så är de hemma dag. För då kan jag och Nellie somna i soffan som vi brukar göra när vi är slöa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback