JAG HATAR DIG!

Samma gammla visa hela tiden från Tösens pappa.
-De är mitt fel att han inte träffar henne.
-De är mitt fel att han va otrogen.
-JAG har tydligen förbjudit honnom att träffa Henne.
Allt är mitt fel!

Det är mitt fel att han inte träffar henne.
Jag sa till han att detta har pågått sen BB, hans förklaring va för att jag va tjurig?
Jag han inte ens få henne på bröstet innan han stack första gången.
OM jag va tjurig, vad har de med Nellie att göra?

Han har inte träffat henne för att han inte vill träffa mig?
Jag ammade fullt i 7månader. Om han då ville träffa Nellie så fick han lov att även va under samma tak som mig.
Och han har ju inte träffat henne knapt något alls. Han känner inte henne, hon känner inte han. Självklart så måste de träffas när jag är me. NELLIE ÄR FAN INGEN JÄVLA DOCKA!! Hon måste känna en tryghet hela tiden, annars är de fan slags misshandel.
MEN varje gång han har varit här så har jag städat eller liknade. För att Nellie och Han ska få umgås. Hans bortförklaring va, men du städar och är tjurig? EHH?? Han ska ju fortfarande umgås med Nellie.

JAG BLIR TJURIG DÅ HAN SÄGER ATT HAN SKA KOMMA EN VISS DAG OCH INTE KOMMER ELLER HÖR AV SIG DÅ VI VÄNTAR PÅ ATT HAN SKA KOMMA!!!!!

Han säger att han ska ha Nellie varannan vecka som "normala" har.. De kan han FET glömma. 1a Jag är mammaledig. 2a, Nellie känner inte han, så jag lämnar inte henne till någon HON inte känner!!!!!

Förbjudit honom att träffa henne? När då? Att jag sa att han inte skulle få komma på dopet då han knapt hade träffat henen 1 gång i månaden innan de. (Nellie va 4 månader på dopet)... Som han även kom på, så vad är det för snack nu??

Han hade tydligen fått reda på att hon är mammig för att hon har fått skrika i panik i sängen... Ehhh??? Bara det låter ju helt jävla SJUKT!
Visst hon är SJUKT mammig. Och de finns en bra förklaring. Hon har varit med BARA mig nu i 10månader. Ska hon vara beroende utav någon annan som hon inte känner eller?
Skrika i panik??
Det kan hända IBLAND att hon skriker innan hon somnar. Då hon är övertrött. Som inte ens varar i 2min. Panik?? Jag skulle aldrig låta henne skrika i panik. NEVER!

Ska ringa lite samtal på måndag. Sen behöver jag inte ha något med han och göra!!!!!!

Allt detta för att HAN va otrogen....

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det låter som en god idé att prata med nån och ta itu med det, det låter inte bra..



Hon har ju bara varit med dig, då han valt från första början att inte vilja komma och hälsa på eller ha hand om henne.. :(



Sorgligt..



Men hoppas det löser sig till det bästa.. oavsett..

2008-10-19 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback