Kryssningen..

Gårdagen började med MYCKET stress! Syrrorna skulle hämta oss kl 13 men kom 1 timme för sent. Tanken på att leg kontrollerna ställer sig i sina båsar runt 4 så hade bi bråttom. De är 21 års gräns och jag är ju bara 20 :D
Men vi kom dit typ 15:30, checkade in och sen så kom leg kontrollanterna.. haha SICKEN tur jag hade! :D

Själv kryssningen:
FYYY FAAN va kul jag hade det. och FY FAN va full jag blev :O
Vi började små dricka i en hytt där 4 killar "bodde" ena killen va syrrans jobbarkompis. Första drickan va klar skulle vi ut och röka. FY va de redan började snurra i mitt huvud och jag kännde mig mer än lullig. HAHA!
Jag-lätt påverkad? haha De ha jag sagt hela tiden ;)

Sen så strosade vi runt över hela båten. Snackade med ALLA och hade de JÄVLIGT roligt. Lite intriger men de löste sig..
Och hör här... JAG DANSADE!!! :D Jävligt mycket! Inte bara med Jenny eller Malin utan jag dansde med en del killar också!! :O haha, ja får väll skylla på alkoholen?
Jag som aldrig i hela mitt liva har dansat sådär

Jag blev jävligt full.. haha och jag drack 4 cider, men jag spydde INTE (som jag annars ALLTID gör) och jag va inte bakis.

Så sammafatta kryssningen:
Jävligt Full
Rolig umgänge
Roliga folk på båten
Dansade
Hånglade

Lite tråkigt att dom jag va me sloknade POFF kl 2.. haha jag va pigg som bara den.
Så jag gick och rökte helt själv i rök båsen medans en kille kom och snackade om mina gaddningar.

ALLT VA SKIT KUL!
-Bilder kommer då jag har fått alla från Malin.. HAHA =)

Tills..... jag kom hem... IRRETERANDE!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

så kul det låter. Skönt för dig att parta loss lite och för en stund glömma alla bekymmer.

2008-10-26 @ 14:05:30
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback