Lära sig?

Sitter här igen och jag är SKIT trött men ändå går min kropp i varv. Änu en gång, drack energi dricka nära inpå jag skulle sova. haha NÄR ska jag lära mig? :)

Imorgon (Idag, kl är faktist över 12) ska vi till BVC på 10 månaders-kontrollen. KUL! Vi har ju inte varit där sen Tösen va 6 månader gammal. Men jag vet att hon inte alls har gått upp mkt i vikt. Men jag vet även att barnen inte går upp så pass mycket ju äldre de blir + att jag ammar inte och så får hon ingen välling. (Ammning + välling gör mycket)

De senaste dagarna så har de bara varit jag och Nellie (nästan.. förutom idag, lördags och i söndags). Jag drog mig undan, mår(?.. mådde..?) dåligt och jag orkade verkligen inte att gå runt och låtsas att jag är glad..
Men de har faktist varit SÅ jävla skönt att bara vara hemma, bara jag och Nellie. Rutinerna är precis på pricken även om vi har slöat en massa.
Jag och Nellie har verkligen fått all tid åt varandra, åt att mysa, leka, äta/matas, sova osv. MYYYYS faktor♥


Kommentarer
Postat av: -

Hej!

Tycker verkligen om din bloggs utseende. Ville bara säga att jag har läst några utav dina inlägg under det senaste året. Tyvärr sitter jag i samma sits som du så jag vet hur det känns. Det är riktigt tråkigt för barnen när det blir så här. För att komma till saken tror du att du har tid att hjälpa mig att "rusta" upp min blogg? Kram på er

2008-10-22 @ 15:11:21
Postat av: Vickan

Jag tänkte höra, vad har Nellie för storlek i skor och kläder och allt sånt?

Ändras sånt mycket för varje månad? Jag vet inte riktigt om barnstorlekar och så, jag är inte kunnig gällande det :)

2008-10-22 @ 21:37:21
URL: http://www.mittharligaliv.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Ah, tack för svaret :)



Ja, allt är bra här med mig :)

Sköt om er ni också! Kram!

2008-10-22 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback