Stark

Jag är stark! Jag är stark!
- Varför ha många svårt att säga de om sig själv?

Varför ser personer oftast problemet som sen senare blir större än va de är, än att se lösningen på problemet?
Jag kan säga med handen på hjärtat -jag är stark! Jag grubblar inte på problemen, när svårigheterna kommer. Visst blir man sur för stunden, men ge mig då några min så är allt bra sen.

Till alla er, inerst inne så finns eran styrka. Ta fram den varje dag, varje minut. Och se då hur ni växer som person. Lägg inte energi på något som är lönlöst. Man mår då bara sämmre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Må vänja dig att den är så LÄTT! Jätte lätt att köra! Köpte du oxå vind "mini" åkpåsen? GÖR DE! Blir skit snyggt:D

2008-10-11 @ 22:45:24
URL: http://hylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback