Stridsyxan.

Jag lägger ner stridsyxan. Jag orkar inte längre.
Varför ska folk alltid bråka, snacka skit? Svårt att prata med personen i frågan. Och Fine, alla människor älskar inte varandra men varför kan man inte bara lägga energi på dom man har?
Nu säger jag INTE att jag inte är en utav dom - De är jag.
Men jag orkar inte längre!!

Iof så bråkar jag med 1 person. Varför? - Jag vet igentligen inte.
Men att ha sätt henne skriva massa blaj om mig sen första gången i hennes privata blogg så gav jag bara igen.
Men inners inne så vet jag inte ens varför vi bråkar..

Men som sagt, jag orkar inte!
Jag orkar inte vara sur.

Se hur de är mellan mig och Tösens pappa nu från hur de har varit. MYCKET bättre, för att jag slutade och orkade inte vara sur. Visst han är trög osv men vilken kille är inte de? ;) haha!
Men nu kommer vi såååååååå bra överäns, jag vet att jag kan ringa han även om de inte har något med Tösen att göra.

Alla säger att livet inte är en saga, men igentligen så är livet det.
Kolla på alla sagor alltid något negativt som senare slutar i posetivt.
Lika så gör livet, det kommer motgångar, man stöttar alltid på svikare och falska personer.
Men i slutet så är allt bra.
Jag skulle inte vara jag,  Jag skulle inte vara HÄR om inte allt negativt har hänt i mitt liv.
Och se, jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Carpe Diem (fånga dagen)

2008-10-02 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback