Tösens önskelista

Vet att familjen läser här till och från så jag kan ju skriva en önskelista som Tösen önskar sig i julklapp + födelsedags present.
  • Aktivitets leksaker.
    Tex:

    Ja, lite hjärngymp-leksaker rent ut sagt.
  • Bollar
  • Bilar (Jo hon är tjej, men hon får leka med bilar om hon vill!)
  • Knopppussel
  • Dragleksaker

Ja, där fick ni som har börjar att fundera på vad nu ska köpa till tösen.

2 månader kvar till julafton.. Är de inte HELT jävla sjukt? Jag kan verkligen inte tro de :S Och absolut inte att tösen fyller 1 år då :O.. SJUKT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är när man är ensam dem tankarna kryper fram. och när jag är ute och går. Sicka söta saker du/nellie önskar sig i födelsedagspresent/julklapp. fyller hon nära julen?

2008-10-15 @ 20:21:04
Postat av: syster fia

tack så mkt..då vet jag..

2008-10-16 @ 09:23:56
Postat av: Vickan

Kul att du lägger upp lite vad lill-tuffingen önskar sig.. vad önskar sig mamman då? ;)



Du får önska dig nåt du med ju :)

2008-10-16 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback