:D:D

Såå mysigt de va att äntligen få hem min Tös<3.
Det hade gått hur bra som helst för Tösen och hennes pappa. Han ringde tom några min efter han hade lämnat henne om han kunde följa med på babysim någon gång. =)
Märkte t.om igår när han va på G hit och skulle hämta Tösen, att jag kom med "bortförklaringar" (eller hur man nu ska säga de) för att jg inte ville vara utan henne. Men de slog mig att jag inte kan hålla på sådär... Detta är hur viktigt för dom båda, och se båda lever :D hehe!
Men när jag vaknade upp idag kl 11 så han jag knapt inte öppna ögonen innan jag skickade ett sms och frågade när han skulle komma och lämna Nellie :P

Igår då:
I typ 2 timmar så åkte vi runt och letade efter mina nycklar som va borta. Lagom stressad jag va. Men jag hittade dem - i Neos väska. Efter vi hade hittat dom så fixade vi iordning oss på G till Etage i Uppsala. Första gången jag drack på typ 3-4 år (men blev inte ens lullig) och första gången NÅGONSIN jag va på krogen. hehe. Jag hade de roligt men jag va SÅ trött, höll på att somna typ hela tiden. 03:30 kom vi hem iaf och jag somnade direkt i sängen.

Juste en sak till!! När vi va på Etage så kom en tjej fram till mig och sa att hon hade kollat in mig på BDB innan jag gjorde så att bara vänner kunde se. Hehe sa massa fina ord och att tösen min va jätte fin. Hehe LITE chockad man blev, aldrig hänt innan. :D

Imorse(på dagen) kom Sabby förbi, SÅ kul! De va så länge sen jag träffade henne. Sen när hon åkte hem så åkte jag, Emmelie, Nellie, Thea och Fredrik till Busborgen HAHA för ovanlighetens skull  ;)

Sen så pussade jag och busade med tösen en MASSA sen a det dax för sängen för hennes del.


Nellies nya fotölj, en likadan som de har på blomstra :D
Så nu har Tösen min en egen fotölj :D

Hon tyckte om den =)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Underbart att det gick så bra :D

Jag är glad för er skull :)

2008-09-22 @ 19:04:28
Postat av: Johanna Strandberg

Hej! Ville bara säga att jag tycker att du är en toppen mamma, och jag är riktigt stolt över att du endå som singel mamma kan ta emot sån skit som du fått.

Jag tror på dig och hoppas att du kommer att vara lika stark. Kram Johanna.



(Jimmy Haakes kusin om du undrar)

2008-09-25 @ 03:00:20
URL: http://okoktmakaron.blogg.se/
Postat av: emilie

hahaha, det va jag som kom fram :P hoppas det va lugnt :)

2008-09-29 @ 01:00:03
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback