Ego?!

Fick ett flipp att flytta min säng till vardagsrummet, så Nellie får hela sovrummet. TROR att jag sparar tripp.trapp förvaringen i vardagsrummet. Den skärmar av + att Nellie även få lite av sina leksaker i vardagsrummet. Då hon är så pass liten att vilja leka där man själv är.



Innan hade jag iden att göra såhär, men tänkte då "Kul att sova i samma rum om någon sover över"... Men varför ska JAG tänka på det, i min egna lägenhet??
När pengarna rullar in =) så blir det verkligen fint här hemma.. Och när Akelius BAJS nån gång kan svara så får jag nya tapeter.

Kommentarer
Postat av: Hilal

Så lite så!:)

Haft en bra dag?

2008-09-04 @ 14:58:39
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback