.. Inga barn..

Här blir de inga barn gjorda

Det är helt dött här på min blogg märker jag.
Antagligen har jag för mkt liv och inte har tid att skriva här
eller
så har jag för lite liv och har inget att skriva om.
Haha bara att välja själv, människor är ju ändå så bra på att dömma folk innan dom lär känna en. :P

:O Min Tös somnade för 1 timma sen. Men nyss så hörde jag hur hon skrek rakt ut. Adlrig gjort det innan. Spec inte när de är helt tyst i lägenheten/trapphuset osv.. :S Stackarn. Men nu ligger hon här brevis mig och dricker såndär Drikki (?) banan/ris dricka.

Idag har vi varit med mamma/mormor hela dagen. Passade även på att köpa kläderna till Tösen som jag bara dregglade över.


I love STARS!!!! T.om mina 48st jag har på kroppen :D hehe

Har massa i mitt huvud som jag skulle vilja skriva, men orkar verkligen inte

Kommentarer
Postat av: Soya

Hej. Nej vi har inte den butiken vad jag vet, men det var väldigt fina kläder, speciellt hooden :D

2008-09-26 @ 20:28:31
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback