Massa..

Har varit dålig på att skriva men det har verkligen hänt en MASSA! Och har inte direkt haft så mycket tid att sitta vid datorn. Men nu passar jag på när jag kan.

Igår va jag på Blomstra (som vanligt) och denna gång kom Bella inte själv, som hon brukar =) hehe nepp! Denna gång kom hon ju med sin son- Emilio! Oh gud så sööööt han är, och inte tala om liten. Har inte träffat någon som är mindre än Nellie (förutom hennes kusin Tyra) Men ingen kompis. Så Nellie är en stor klump nu=)

Så nu är de en bra blandning på blomstra. En Thilde som är snart 5år(?) som springer runt och leker en massa, Nellie som börjar att inse va "världen" är för något och vill komma frammåt hela tiden och sen lilla Emilio som bara sover och man kan inte dra ögonen ifrån han.

Efter blomstra så gick jag hem till Neos pappa. Då han hade Neo. Satt där ett bra tag och snackade med massa där. Sen så skulle pappan lämna Neo till min syster (mamman) men då passade jag på att lämnade han och blev kvar hos henne. Satt där ett bra tag och Nellie som somnade brevid mig i soffan fick gå och lägga sig i Neos säng så jag passade på att vara hos syrran tills det blev lite sent.

Idag så har jag varit med Emmelie (ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va jag har saknat henne) och sen kom Maskan. Hämta Thea på dagen och sen åt. Sen åkte Emmelie och Thea hem och Maskan följde med mig upp. Snackade och hon slingade mitt hår i 2 olika färger. :D
HAHAHAHAHAHA Så jävla skön "Oh iknow", tom dom som inte känner h*n håller me :P hehe..

Kommentarer
Postat av: Isabel

Emilio & Nellie blir nog bra kompisar.. får vi hoppas på

2008-09-11 @ 21:00:07
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback