Ego Ego Ego!! :D

Läste nyss i BB: s blogg ang om självkänslan, Läs själva [Klick Klick]


(Bild tagen från BB: s blogg)


Sammtidigt jag läste de och tänkte för mig själv ang Livsbild och Verklighetsbild så är jag mer än lycklig.
För några år sen kunde jag inte ens önska att jag skulle ha haft en smula av detta liv jag lever nu.

  • Tösen är den största delen i mitt liv som gör att man är lycklig.
  • Jobbet! Tjänar mina egna pengar. Jag har lyckats!
  • Jobbet har allt jag hade önskat att ett jobb skulle vara innan jag fick de.
  • Pendlandet, tror de elle ej. Men tycker de är posetivt. De är ju inte långt dit och man hinner att ta en paus mellan stress med att hinna -> Jobbet och från Jobbet -> att hämta tösen.
  • Vännerna finns :) Men har dock inte så mkt tid för sånt längre.

Mitt liv är perfekt!!!! :D
Tack att du finns i mina dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback