:(

Idag har vi varit på Öriket hela dagen, och jag är än lika chockad hur stor tösen har blivit, klättrar upp i klätterställningarna, åker rutchelkana (stavning?) osv..
När vi lekte så kom de 2 tjejer som går på tösen dagis, den minsta gick direkt fram till tösen och gav henne en kram, aww!! Sen när vi gick förbi så tog tösen upp händerna till pappan.. WHAT:O Min blyga lilla tös? :P
Hon gick även fram till en annan familj och såg deras dotters gossedjurs hund på bänken och tösen tar den och upprepar "vovve" haha!! Eller ja, hon hann precis ta den innan jag stoppade henne. (TUR att jag visste vilka de va:P)



Förra veckan så va ju Tösen hemma från dagis då hon hade varit magsjuk veckan/helgen innan.
Och de har verkligen varit en PERFEKT vecka. En vecka som bestod av såå fint väder och sjukt mycket lek ute. Så lungt och skönt och inga tider att passa.

Dock så börjar de jobbiga imorgon igen :(
Vakna utav att klockan ringer 07:30, gå med tösen till dagis kl 9, vara nere på arbetsförnedringen kl 10 och ha möte tills 12, kl 14 så är de kursen på blomstra till 16, hämta tösen på dagis och sen hem och laga mat + mysa och sen sova..
BUUUUUH!!! :(

Kanske dax att sova så jag inte är så trött imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv: ja helt klart! =D

2009-04-14 @ 21:16:33
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback