Glader :)

Fick nyss ett mail:
Bästa Ulrika Dahlqvist,
Din beställning hos Fujidirekt.se med ordernummer ******** är färdig och du kommer inom kort att få en avi från Posten att hämta ut ordern på ditt utlämningsställe.

Snart så får jag min fotobok, ska bli roligt att se hur den blir.
Oh som de slog mig nu, jag har ej suttit med scrapboken på AS länge, inte heller framkallat kort på länge =/
Kanske dax att göra de?!

Även möten hit och kurs dit, springa fram och tillbaka hela dagen idag så har dagen varit bra.
Vi brukar annars vara på blomstra på förmiddag på tisdag men de blev ju dock inte idag, så dagen känns sååå lång.
Knapt hunnit att leka/mysa eller pussa på tösen idag :(

Sen är de lite mer saker som verkligen har fått mitt leende att vara glatt idag :) hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback