(O)Tur i Oturen...

Idag blir de då inget jobb för mig, då de hade ringt från dagis igår igen... =/
Just nu också när de behöver ha mig på jobbet, J är ju inte där heller. Men kan ju inte göra så mycket, tösen går ju före.

Så idag blir de en dag som bara består av mig och Tösen. Ska tvätta och ha oss =)

Men tösen magsjuka (? som jag ICKE tror de är) kom inte direkt vid bästa tidpunkt (som om de någonsin gör de?!). Första där med jobbet, och sen att min bror och deras lilla son skulle komma hit i helgen, men de går ju inte de heller nu =(

Kommentarer
Postat av: loppan

låter int roligt alls, värst att int veta va d e ju. Ha d gjorts nå undersökningar på tösen då? eller kan d va nervöst elär så?

Hoppas er helg blir fin iaf!!

kram

2009-04-24 @ 13:24:07
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback