Trååk & Duktig tjej.

Jag som verkligen hade sätt ifram emot idag då min bror + fru och deras lilla son skulle komma hit. Men nu när Tösen är sjuk så tyckte jag inte att de va så jätte bra, då även lill killen har varit sjuk titt som tätt redan =(
Men förhoppningsvis får man iaf se han. Hoppas Hoppas!!!

Nu sover tösen i växarsängen. Få se hur natten ser ut nu när hon sover där.
Men vi hoppas på en fel fri natt :)
Tösen har ju sovit istortsätt hela nätter sen hon va 4 månader och nu hoppas vi att de fortsätter så. Även sjukt skönt isf när hon vaknar och kan komma till mig, istället för att jag ska plocka upp henne. :P hehe slö? haha!!
Och även sjukt bra nu när man ska börja fixa hennes rum, för då kanske de finns en chans att man kan slänga ut spjällsängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback