Dagen innan en ny vecka

Idag vaknade jag då väckarklockan ringde 5min i 9.
Jag hade tvätt tid idag kl 9. Så de va bara ner med tvätten, upp igen och sova 1 timma till.
Sen va de bara att kasta in all tvätt i torktumlaren.
Efter de skulle jag bada, mäta (jag gjorde de inte igår) för att jag sen skulle till min kära mor efter jag hade hämtat tvätten..
Men så blev inte fallet, Fina Fröken Fräken L ringde och frågade om jag ville följa med och handla på Maxi. Så vi traskade dit.
Och Tösens pappa skulle lämna tösen när jag hade hämtat all tvätt, så vi bestämde då att han skulle komma till Maxi och köra hem oss allihopa :)
Vi hade en konversion som va ganska chockande för mig, visst vi har snackat lite om de innan. Men trodde inte de va så Självklart för han. Och spec inte säga så "självklart" när de bara inte va vi. Lite sött!!

Sen va de bara att fixa små saker och sen traska till mamma.
Vi har nu planerat Allt, ååh längtar så sjukt mycket nu tills de blir klart =)

När vi sen kom hem så fick tösen sin sak jag köpte igår. DEN va verkligen en favorit! :D
Vi mös i soffan tills hon slumrade till. Fick då säga till henne att vi måste borsta tänderna. Så hon gick till toan och vi gjorde de vi gör innan hon ska sova. Sen bums i säng.

Sen nu har man bara segat, kollat på film, snackat i telefon. och jag själv ska sova strax.*
Jobb imorgon igen.







Bilderna är tagna utav: Fina Fröken Fräken L

Kommentarer
Postat av: Fina Fröken Fräken L ;)

Haha, ja jag förstör alltid det du ska göra ;) HAHA:D



Men det var ju självklart att det skulle bli så, men inte än liksom ;)

2009-08-16 @ 20:59:38
URL: http://mammaliindas.blogg.se/
Postat av: ellen

haha vad sött det ser ut som hon har blå ögonskugga på den mittersta bilden

2009-08-16 @ 21:20:04
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/
Postat av: ellen

Jodå -vi e hemma i helgen, skulle absolut va trevligt att träffa er tycker vi alla tre.

2009-08-17 @ 09:29:37
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback