Helgen...

Nu sitter jag på tåget till jobbet. Syrran sover som vanligt breve mig så passar nu på att skriva ett inlägg.

Helgen har gått fort, som vanligt.
I fredags hämtade jag tösen i sin vanliga ordning. Efter de så träffade vi Linda och var med henne tills hon skulle till sin mamma. Efter de så gick vi ner på stan för att träffa Michis för att sen sova hos henne.
Michis - vi måste träffas mer!
Jag somnade rätt fort hos henne, va verkligen sjukt trött efter en veckas arbete.
På lördagen så gick vi upp till jenny för att fira lilla Neo som fyllde 3år igår. Stora killen. Sen gick hem... Sen sov jag hos jenny, vi skulle kolla på samma film som vi satt på hos michis... Men somnade denna gång också. 3e gången gillt?
På söndagen så tvättade jag, mötte upp Linda, Elina och alex vi gick till jennys gård. Sen åkte vi och badade i bresse. Tösen tyckte inte riktigt om de, men hon badade iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback