Helgen

Denna helg har som sagt vi varit nere i Norrköping.
Tråkigt att tiden bara rusar iväg =(
Fredagen så åkte vi ju ner, blev lite snack, mys och sen hopp i säng.
Lördagen var vi på marknaden och sen busade med barnen, lite senare kom bror + fru med barn till syrran. Åt mat, åt tårta (syrran & brorsan fyller år imorgon, grattis) sen va de typ hopp i sängen.
Och jag åkte hem tidigt idag. De var verkligen INTE att jag kände "Borta bra men hemma bäst" utan att jag ville komma hem tidigt och inte behöva att slänga tösen i säng direkt när man kom innanför dörren.

Orkar inte sitta här och skriva spec mycket, är sjukt trött.
Men jag helgen har varit UNDERBART, såå sjukt kul att få träffa syskon (och barnen) igen.


Kommentarer
Postat av: syrran

det har varit jätte kul att ha er här....som sagt synd bara att helgen går så fort..måste bli bättre på att träffas det blir för sällan...puss

2009-08-24 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback