Helgen

Även denna helg har bara rusat fram, helt J*vla sjukt.

Fredagen så va jag lite med systern och Jenny, käkade pizza och lite så. Men jag gick hem kl 10 och somnade. Snacka om att vara död.
Igår (lördag) vaknade jag upp utav väckarklockan som ringde. Men de va för att jag skulle tvätta, och de behövdes verkligen. Sen när jag hämtade tvätten kl 11 så va de bara att gå ner och möta Linda. Va planerat några dagar innan att vi skulle åka till Sthlm. Kollade på Prideparaden, alltid lika kul att se på :) Sen va de att gå runt i affärer.
Varför kan inte fler vara som Linda, vi går in i en affär om de är inget som lockar ögat så går vi ut. Haha =)
Fick med mig ett par skor till mig, och de va verkligen ett måste(!!)
När vi väl landade i Enk (ca 8) så traskade vi upp till maxi, sen lämnade jag mina saker hemma och traskade mot statiol köpte lite och sen traskade jag till Hippie Frida och Riley, jag mös massa med lillan. Och de va jätte trevlig =) Sen när jag skulle gå hem (kl 12 på natten) så kom Linda upp på en rök.

Sen halv 2 så somnade jag =)

Ja, och nu terrar man Linda som vägrar att vakna, tänkte fråga om hon orkar att följa med ner på stan. Måste köpa knark till mina tänder. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig vecka

2009-08-03 @ 15:16:07
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback