Kul:)

Haha kul att folk stör sig på mig:)
Nu är de så att dessa människor läser Min blogg, där jag skriver vad precis jag vill.
Jag har aldrig tagit i deras armar,
bett de sitta stilla framför mig och l
yssna på varje ord jag har att säga.
Men ändå kan de bara inte sluta lyssna (läsa) de jag har att säga (de jag skriver) fast jag aldrig har tvingat dom.
De är ju fan nästan makt i de stora hela;)
Mitt kära barn dricker bara mjölk hela hela tiden, dock har de tex missat inlägget längre ner "tålamod" och i detta inlägg skriver jag även de är som värst då vi kommer hem. När vi sen äter så är allt bra, bara glada miner. Och Då efter maten får hon mjölk, och Då har även jag tid att ta bilden på Mitt barn.
De folket klagar på att man inte hör va mitt barn säger, Haha ni vet väl att hon bara är 1,5 år. Är de då inte LITE pinsamt att ens nämna de? Haha. Men ni läser ju min blogg, eller hittar ni på en egen blogg om mig?
Jag har sagt att tösen har blivit bättre och bättre på att prata (hur får ni de till att jag har sagt att hon snackar så som vi gör?!)
Detta börjar ju bli komiskt.
Haha, lite kul att folk lägger till extra meningar och ord i min blogg.
Fortsätt, gör de!
För mitt barn kommer alltid vara nr 1, perfekt, göra framsteg
Se och hör, detta är min blogg och Då menas den meningen att hon är just nr 1, För mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback