Kulmagen

Är medlem på Pampers sen Tösen kom.
Man fick då skriva i vilket datum hon är född.
Och jag får nu hela tiden Mail ifrån dom,
om Just tösens ålder.

Jag tycker de är så roligt att få såna mail, för de stämmer verkligen.
Fast Tösen är Tösen så åldern lika dan.

Idag fick jag mailet "Ditt barn, 20 månader"
Lite ifrån mailet.

Barns Utveckling.
Varför den här lilla kulmagen?

RAK I RYGGEN Ett litet barn har en annan hållning än vi vuxna, men det är helt normalt. Barn "putar" med magen och har rak eller lite svankande rygg tills de är 2-3 år. Då rätar barnet stegvis ut sig, och magen blir fastare

Skrattade gått när jag läste detta, för när tösen började gå så har hon då varit min Svank-Anka :D




De va lite roligt idag när Tösen skulle sova.
Vi borstade hennes tänder, hon borstade mina ^^
sen gick hon in i sitt rum, släckte sin lampa, hämtade en bok, la sig i sin säng och tände nattlampan.
Jag busade lite med henne, mös med henne.
1a, jag sa "Älskar dig" till tösen och så säger hon "äka dee" haha aww :D
2a, Sen när vi hade myst klart och jag tänkte läsa boken så säger hon hej då och tar handen mot min panna och "puttar" mig, så jag sa också hej då och gick ut ur hennes rum, knuffade till dörren lite.
Jag några få min efter så sover hon som en stock :P
Haha jag blir dissad av mitt eget barn. Hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback