Planeringar...

När jag väl kommer hem idag så är de första jag ska göra är att ta fram måttbandet, måtta och ha mig.
Sen planera lite mer, ut med byråarna förmodligen ifrån klädkammaren och in förrådet, använder inte klädkammaren längre.
Med måtten sen ska jag ge till min kära mor som jag ska till imorgon.
De blir inget gjort imorgon, bara planeringar.
Men sen inom en snar framtid så kommer de masssa fint =)

Jag och Tösen min kanske drar ner till Norrköping nästa helg, hoppas hoppas hoppas!!! Va sjukt länge sen jag träffade syrran och barnen. SAKNAR sjukt mycket!



Tyck och säg va fan ni 2 vill/tycker.
Med över 9 miljoner personer
och 2 utav de beter sig som de gör,
kan INTE bry mig mindre.

Beat me, hate me
YOU CAN NEVER BREAK ME
Will me, thrill me
You can never kill me
Beat me, bash me
You can never trash me
Hit me, kick me
You can never get me

Om ni bara visste ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

hoppas hoppas....vill oxå

2009-08-16 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback