Tösen tycker om...

God morgon! Även detta inlägg skriver jag i mobilen, så jag får fixa de sen ikväll...... Igår när jag hämtade tösen ifrån dagiset så berättade ena fröken att det hade börjat en ny liten flicka på dagiset, en som är 2 dagar äldre än va tösen är. Fröken berättade också hur avundsjuk tösen hade blivit typ när ena fröken pratade med den nya tjejen, att tösen tog så många bilar som möjligt när den nya tjejen tog från lådan med bilar. Haha. De negativa är, hur blir hon då när hon väl får ett syskon? Haha! Tur att planerna för de är verkligen inte än:) Men de hela som är positivt är att jag fick hennes svartsjuka till att hon verkligen älskar dagiset. Enligt henne är det hennes dagis, hennes fröknar och hennes leksaker. Tur att hon älskar dagiset, för att jag själv är jätte nöjd med det!! Kunde verkligen inte önska mig bättre dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback