Bra dag!!!

Dagen börjde sjukt seg, och jag var inte alls på humör för 5 öre.
Skulle in på min bank och kolla hur morgon dagen såg ut osv osv.
De jag ser att jag har 2500kr. Idag? För vad?
Så gick jag in och såg att de va för försäkringskassan. Men de brukar ju alltid så att de är bostad eller underhållet jag får men ednna gång stod de bara att det var ifrån dom.
Tog ett tag innan jag kom på, de är ju vabb pengarna sen jag vabbade för ca 2 månader sen (?)...
Hur nice är inte det då? Bara sådär poff utan att veta om något.
Och ja, de kom ju verkligen INTE vid fel tillfälle :D

Så jag har stor handlat mat idag. Mat som vi ska klara oss 1 månad, jul skinka, sill, och gröt som blir på julafton. Mumms <3 Och så köpte jag 2 tröjor och 1 par byxor som tös kommer få på hennes 2års dag. Köpte även kastrull/serviset i rosa som hon får i julklapp. Juste.. köpte även ett diadem med "öron", hon går ALLTID till dem och sätter på huvudet varje gång vi har varit i affären innan, lika så idag.. Dock fanns inte kanin som hon alltid pratar om =( Men de blev mus öron istället :D
Funderar även att göra något med ägg.
Så mycket mer behövs inte då jag inte är så förtjust i jul maten och tösen äter ju inte direkt så mycket att man märker av de :D

De blev lite sent då de var SMOCKAT i affärn.
Men men, vi har jullov så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback