Tösens 2års dag!

Igår morse så började vi med frukost på sängen och hon fick öppna presenter.
Först va de kläder hon skulle ha på sig under dagen och sen fick hon den älskade Laa-Laa.
Hon blev så sjukt glad över den att hon t.om skulle visa ALLA som kom den. Så söt :)

Jag hoppade in i badet, städa undan lite utav de tösen hade dragit fram. Sen började jag med tårtan och muffisarna. Sen va de att städa köket och änu en gång städa undan de tösen hade dragit fram. :)

Tösens pappa, mormor, morfar, morbror, "farmor" och "farfar" va här.
De va så jag ville. Bara "familjen". Ja, de skulle ju va Jenny och hennes son också men de ville jag inte ha här ^^

Men tror verkligen inte tösen klagade, all uppmärksamhet till henne. Och man märkte att hon fick de också. För hon gjorde till sig en och en annan gång. Sötnosen.

Tösen fick änu en gång massa fina presenter.
Laa-Laa, kläder, 5st filmer, pippi dockan, dock gunga,black/white board tavla och STOOOOR Hello Kitty.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback