090226

Jag tror verkligen att jag inte sov på någon braställning inatt, har sjuuuukt ont i nacken ner mot ryggen =(

Idag va jag hos M, åkte ner på stan gjorde lite ärende och jag köpte även en kjol + en klänning till tösen. ÖVERLYCKLIG att hon har 86/92, så fiiina kläder de är i den stl :D Sen va de dax att hämta tösen, lite tag efter så kom Neo hit. Då jag frågade syrran igår om jag fick ta han över natten =)
Vi käka mat, badade, lekte (haha jo, leksaker är verkligen överallt). Synd att J inte kom mer formen för då skulle jag och Neo ha bakat morotskaka efter tösen hade somnat =( Men Tösen somnade runt 6 så släckte jag ner, satt på Bolt och tog fram en skål med Cheese Ballz. Sen runt halv 8 så sa jag till Neo att han fick lägga sig ner för att de va dax att sova, även att jag skulle sova. Ca 30 min senare så somnade han..
Så nu sitter man här, 2 sovande barn i lägenhet och de är ju sjukt tyst=(

Morgon dagen är typ planerad.. Känns lite stressigt, 2 barn, städa, duscha osv.. men men =)

Strax kommer jag lägga upp 2 videos på Neo och Tösen. Dom har de verkligen så sjukt roligt ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback