I'm Alive!

Hehe jo jag lever =)
Har knapt varit hemma något i helgen. Och kom hem för ca 2 timmar sen och har hållt på med Tradera vinsterna som gick ut igår och idag.

Fredags så va de fest. Och de va sjukt roligt!!! =) Vad mer kan man säga? Ni som är medlem på bilddagboken kan kika in mig "ulko" för bilder.. Lägger upp de om ett tag.
Somnade kl 5 på lördags morgonen och vaknade kl 8. Sen va de sega tills Tösens pappa kom och körde mig till min kära mor. Där vi prov sydde en såndär scarf jag pratade om för ett tag. Även om de va den första, så blev den AS snygg. Och de är ju SJUKT lätt. Så snart, så blir de massa sy för mig :D
Efter mamma så blev de China resturang och sen hemmåt. Jag va seg i kroppen men kände mig inte alls pigg. Kände mig sådär irritationsobjekt pigg :D hehe!
Fast jag bestämde mig att bara sega hemma så slutade de med att jag sov hos tösens pappa... Sen idag så körde han oss (jag och tösen) till mamma/mormor.

Jag kan inte ens beskriva hur anorlunda Tösen har blivit (posetivt).
Allt blev så klart när vi va hos mamma/mormor idag.
Och ja, ALLA märkte de. :D

Inlägg kommer snart igen, med lite bilder även här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback