It’s called P.M.S.


God morgon!
Vaknade för ett tag sen, har plockat undan i alla rummen och väntar nu på att min lilla tös ska komma.

Igår va vi ute i V-ås med några tjejer och min Maskan <3. De va hur roligt som helst!
Tyvärr så va en viss dam lite kinkig så de fick mig att dricka lite för mkt.
Jag blev inte full på så sätt, men att sitta och dricka en massa, sen direkt upp och dansa en massa då slår de fel :P

Men efter att en kille fråga om jag va sugen, en kille jag dansade med som försökte kyssa mig, daansa en massa med tjejerna, drack och umgicks så blev de hemgång för mig.

Maskan vi MÅÅSTE göra om de! Och då inte med..... ^^

Kärlek och chocklad nu då för mig, så klarar jag igenom pms:en :P!! Kärlek får jag strax då tösen kommer <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback