Min tös :( <3

Hade redan fixat med barnvakt osv för att jag och tösens pappa skulle till föräldramötet som va på tösens dagis.
Meen.. De blev en tripp till husläkaren med min tös istället :(

Jag skrev ett inlägg om det igår... (fast då va de minimal där plåstret va)
Om ni tittar så ser en en liite prick som är mörkt, vid blöjan mot magen.. DÄR stack de henne. Så ni ser ju vilken reaktion hon har fått.

Ena tösens lår är helt uppvälld, röd flammig, hårt och jätte jätte varm. Pga vaccinationen hon fick i måndags. Läkaren sade när vi va där att hon hade fått en kraftig reaktion (NÄHE?) men att vi ska vänta tills imorgon. Om hon har feber, eller om de inte har blivit bättre tills imorgon så ska vi ner till BVC för att få penicillin. Stackars tösen :(

Detta är då vanlig 1års rutin vaccination som hon fick. Som är likadan som 3:månaders och 6:månaders vaccinationen.. Men då blev de inget reaktion, feber eller något..

Nu hoppas vi allt på att de blir bättre tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackars lilltösen då :( hur är det med henne nu? (kanske får reda på det när jag läst klart de sista inläggen)

2009-02-21 @ 09:09:49
URL: http://alskadeliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback