Mönster

Jag börjar se ett mönster. Ett mönster som man gick igenom för ett bra tag sen. Hur länge kommer de gå denna gång innan allt brakar? Bråk från den sida, sen den sidan, sen blir dem vänner så blir de bråk från den andres sida.... PRECIS som förr, precis som vanligt. Men blanda inte in i mig, låtsats inte bli min vän... För jag vill inte!!!

Så annars?!

Idag har vi segat typ hela dagen, riktigt skönt. Alltid lika skönt att när man själv har en sån dag så är Tösen så seg också. Jag passade på att baka rulltårta medans jag lagade mat. Satt på ugnen för att den skulle värmas. Hahahah(!!). Så står tösen där, händerna på plåtlådan, tittar upp mot ugnen och ler, ner på knäna och sen upp mot ugnen och skrattar.. Hon höll på så ett BRA tag, hehe söötnosen!
Va en sväng förbi M också.. Varade inte så länge då både jag och Tösen va såå trötta. Så de blev sängen för hennes del direkt och nu väntar jag på min lillebror som ska komma hit och sova här.


Sötisen somnade sittandes imorse :P hehe!! Jag la henne ner, men hon vägrade, hon skulle verkligen sitta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback