Slappis

Idag har inte hänt så värst mycket.
Vaknade, plockade undan i alla rummen och sen kom min tös. Sååå mys!
Jag blir chockad varje gång jag sitter och tittar på henne när hon leker eller liknade, för man ser nya saker varje gång hon lär sig, och man ser hur hon tänker ang saker och ting. Jag kan sitta hur länge som helst och kika på henne, GUD va man skrattar när man gör de :D
Sen bar de hemmåt till mamma/mormor, gick väärsta omvägen för att jag ville att tösen min skulle få gunga lite. Tror ni ens att jag hittade någon bebis gunga? Surt!!
Väl där hemma blev de fika, mat och massa bus. Jisses va Tösen hat gått :D

Imorgon blir de att tvätta och ut och gunga.
Imorgon börjar det... Klarar man de?

Kommentarer
Postat av: Sara & Anton

Finns bebis gunga bakom volvo i nya lekparken. kram

2009-02-02 @ 17:52:50
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback