Sova?

Man kanske ska sova.. blää segt!
Har tvätt imorgon igen, vem tror att jag kommer tvätta?
Känner verkligen inte som att jag kommer orka de.

Idag har de varit den dagen då jag har gått fram och tillbaka som ett djur. Känner att tårarna är på väg fast jag inte vet varför. Rent ut sagt en dag man bara önskar att man kunde vara hemma och mysa med tösen.
Springet:
Först till Blomstra kl 9
Runt 11 så skulle jag ge tösen mat, öppnar matlådan och insåg att de va visst sylt i den.. OPPS tog fel imorse.
Gick hem, bytte och sen till blomstra igen.
Efter blomstra kl 12 så va de ner till dagis.
Plinga på, men ingen öppnade.
Gick hem, ringde.. De va där, men hörde inte?!
Gick ner till dagiset.
Sen hem (kl 1)
Kl 2 va de  dax att gå till blomstra igen (kursen)
Kl 4 slutade den och då va de bara att gå ner till dagis och hämta tösen och sen gå hem..

LAGOM trött dag??


Awww men de bästa va när man hämtade tösen. De stora barnen höll på att åka pulka ner för backen och tösen åkte pulka på "plan" yta.. aww sötis! :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kom gärna och tvätta hos mig med när du ändå e på G... Hehehe

2009-02-04 @ 11:37:03
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo jag antar det men det e jobbigt som satan nu när det pågår... :(

hur e allt med dig o Nellie då? Vad har ni för er?

Hoppas du hittar jobb snart o att allt går bra!

Kramar :)

2009-02-05 @ 17:23:43
URL: http://siikavaara.blogg.se/
Postat av: Terese

Glömde svara på din fråga om amningen... i början gjorde det jätte jätte ont.. jag fick ju sår o brösten va jättesvullna o ömmade.. men nu har det blivit bättre.. men Leon får ersättning också nu för han verkar inte bli riktig mätt på bara bröstmjölk. :)

ammade du Nellie nånting?

2009-02-05 @ 17:29:46
URL: http://siikavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback