Utmaning

Jag har blivit utmanad att visa min kyl.

Regler: Ladda upp en bild inne i ditt kylskåp.
Nämn sen 5 favorit saker och skriv varför.



Lika fullt som vanligt?! :D De går inte att ha så mycket då allt blir gammalt innan andväning.
Frysen är betydligt mycket FULLARE! :D

  1. Energi Dricka - De sägs ju att frukost är viktigaste måltiden på dan = energi dricka för mig.
  2. Färdig såserna - Smidigt, lätt och gott!
  3. Yoghurt - En bra snabb frukost/mellis för Tösen
  4. Räkost - Bäääästa på "rulle" (macka)
  5. Hmm.. Oliver(?) - GOOOTT!!
Utmanar:
Sanna
Sara
Jennie
Elin
Fia
Marie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu har jag antagit din utmaning ! Kolla in min blogg ! :)

2009-02-05 @ 22:37:56
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback